Het verkoopproces

Stap 1: officiële inschrijving
Je kunt vanaf vandaag je voorkeuren doorgeven voor jouw favoriete appartementen. Dit kan in je eigen persoonlijke account omgeving. Vanaf maandag 3 november kun je je formeel inschrijven voor het appartement van jouw voorkeur. Dit doe je door het digitale inschrijfformulier in jouw persoonlijke account in te vullen en te ondertekenen. De inschrijfperiode duurt 14 dagen en sluit op maandag 17 november.

Stap 2: de toewijzing
Na de sluitingsdatum van de inschrijfperiode worden de appartementen toegewezen. Op basis van een geautomatiseerd systeem wordt door het verkoopteam bekeken op welke bouwnummers er is ingeschreven en worden er zoveel mogelijk kopers op hun eerste voorkeur toegewezen. Wanneer er geen appartement aan jou is toegewezen ontvang je hiervan ook bericht per e-mail. We houden je op de hoogte van mogelijke wijzigingen tijdens het verkoopproces.

Stap 3: het verkoopgesprek
Na het toewijzen zal de makelaar je uitnodigen voor een verkoopgesprek. In het verkoopgesprek bespreek je jouw wensen en de opties die je graag wilt. Daarna teken je de koop- en aannemingsovereenkomst. Je hebt daarna nog een week bedenktijd. Tijdens deze stap is het mogelijk om een financieel gesprek te krijgen met één van onze financieel adviseurs van de Rabobank of Jan Ligtenberg Financieel advies.